۶ استراتژی بازاریابی دیجیتال برای غیرانتفاعی

edame
فوریه 8, 2020 0 Comment

بازاریابی دیجیتالی برای سرمایه گذاری در اندازه های مختلف به وسیله ای با اعتماد به نفس از فناوری به یک وسیله قابل اعتماد تبدیل شده است. این آگاهی از برند را تشویق می کند ، دستیابی به جهانی و نتایج را پیگیری می کند. می توانید از بازاریابی ایمیل ، رسانه های اجتماعی و سایر روش های ارزان قیمت برای طنین انداز شدن با مصرف کنندگان بالقوه استفاده کنید.

قیمت

به طور کلی ، بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه تر از تاکتیک های بازاریابی سنتی است. به عنوان بخشی از یک سازمان غیرانتفاعی ، بازاریابان بیشتر به جای منافع مالی بر روی دلایل اجتماعی متمرکز هستند و اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای رشد سازمان شما ضروری است.

دیجیتال

در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که چگونه سازمان غیرانتفاعی شما می تواند این کار را با موفقیت انجام دهد؟

۱ ٫ Backlink و آنفلوانزها

Backlink

غیرانتفاعی شما باید وب سایت داشته باشد. این امر در عصر دیجیتال ما بدون گفتن است. برای بهبود دسترسی و اختیارات بنیاد به صورت آنلاین ، وب سایت شما به Backlink نیاز دارد. استفاده از نمادهای به اشتراک گذاری اجتماعی (فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و سایر موارد) در تمام صفحات شما کمک خواهد کرد. اما برای دیدن نتایج بهینه باید فعال باشید.

نکته برتر: تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی به طور منظم در تعداد زیادی از مردم مطالب را به اشتراک می گذارند. در برخی از افرادی که مخاطبان آنها متناسب با بازار هدف شما هستند تحقیق کنید و با سازمانها یا بنیادهای مرتبط و همچنین وبلاگ نویسان و وب سایتها در تماس باشید تا آنها را در مورد غیرانتفاعی خود بگویید و از آنها بپرسید که آیا آنها مایل به پیوند با شما هستند.

۲ Opt بهینه سازی کمپین ویدیویی

با حاکم ویدیو بر حوزه دیجیتال ، داشتن برخی از کمپین های ویدئویی قوی می تواند دنیایی را تغییر دهد.

فیلم نه تنها به عنوان یک پست دائمی در صفحه اصلی یا به عنوان یک vlog خوب است بلکه می توانید از آنها در ابتکارات مستقیم بازاریابی نیز استفاده کنید. استفاده از ویدیو در ایمیل های شما می تواند نرخ کلیک را دو برابر یا سه برابر کند و نرخ تبدیل صفحه فرود را ۸۰٪ افزایش دهد. فقط شامل کلمه “ویدئو” در یک خط موضوع ، نرخ بازشدن ایمیل را ۱۹٪ بهبود می دهد.

این نمونه از اتحاد Rainforest (نمونه باران جنگل) نمونه ای از کمپین هایی است که به دلیل طنز و پیام های ساده خود ، هنوز هم ۷ سال بعد در صدر لیست بهترین فعالیت های خیریه قرار دارد.

خیریه

مهمترین چیزی که باید هنگام ایجاد فیلم به یاد داشته باشید الهام بخشیدن به احساسات در بینندگان با استفاده از تصاویر قوی است. از این گذشته ، نزدیک به ۶۰ of از افرادی که فیلم های غیرانتفاعی را تماشا می کنند ، برای دریافت کمک مالی اقدام می کنند.

نکته برتر: اگر در یوتیوب تبلیغات ویدیویی دارید ، این پلتفرم عملکردهای بیننده را ارائه می دهد که می توانید اندازه گیری و ردیابی آن را برای دستیابی به اهداف انجام دهید. اگر درصدد مخاطبان گسترده تری هستید ، اما هزینه-بازدید (CPV) بالاتر از CPV هدف شماست ، سعی کنید با یک CPV پایین تر تنظیم کنید تا جذب چشم اضافی شود. برای بهینه سازی فعالیت های ویدیویی ، نرخ بازدید ، کلیک و مشغولات (تعداد کلیک بر روی عناصر تعاملی مانند نمادها / تیزرها) را تجزیه و تحلیل کنید.

۳ Marketing بازاریابی پرداخت-کلیک (PPC)

تبلیغات PPC به شما کمک می کند تا ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید ، و معمولاً با موتورهای جستجو درجه اول همراه است.

T نکته مهم: هنگام استفاده از PPC ، از داده های جمع آوری شده (میزان گزاف گویی ، نامزدی ، صفحات بازدید شده و غیره) می توان برای دیدن اینکه بازدید کنندگان چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند استفاده می شود. تجزیه و تحلیل به بهبود کپی وب سایت و سایر مواد بازاریابی کمک می کند. بعلاوه ، می توانید آنچه مخاطبان خود را از طریق PPC به آن پاسخ می دهند ترجمه کرده و آن را در هر بازاری گنجانیدکانال ing بنابراین ارتقاء و تعامل سازگار است.

۴ ٫ بازخورد

۲٪ از خریداران در اولین بازدید ، با عقب نشینی درگیر ۹۸٪ دیگر – AdRoll ، اولین بازدید را انجام می دهند

این توییت

بازاریابی مجدد دلیل این امر را به مردم می دهد تا به وب سایت شما بازگردند و بیش از آنچه در گذشته با شرکت شما داشتند تعامل داشته باشند.

در صفحات مختلف اهداء غیرانتفاعی ، بخشی از بازدیدکنندگان تصمیم می گیرند که اهدا کنند ، در حالی که بسیاری دیگر بدون تکمیل هدیه ای را ترک می کنند. برای وب سایت خود ، استفاده از retargeting شانس تبدیل بازدیدکنندگانی را که گزاف گویی دارند را افزایش می دهد.

برای بازپرداخت ، برخی اشخاص غیرانتفاعی از Facebook Exchange استفاده می کنند ، یک سرویس تبلیغاتی هدفمند که از طریق خدمات شخص ثالث و طرف های تقاضا مانند Adroll به تنظیمات برگزیده دسترسی پیدا می کند. از طریق Adroll ، می توانید به افرادی که از قبل به برند شما علاقه نشان داده اند ، در حالی که از طریق Facebook حرکت می کنند ، دسترسی پیدا کنید. فید و تبلیغات آنها کاربر را در معرض اطلاعات بیشتر درباره غیرانتفاعی و علت شما قرار می دهد.

نکته برتر : اگر شما یک سازمان غیرانتفاعی بزرگتر با بودجه بزرگتر هستید یا می توانید برای به دست آوردن برداشتهای تبلیغاتی اهدا شده ، از روابط شرکتی استفاده کنید ، مؤثر است. هنگامی که بازدید کننده تکمیل کمک مالی از یک آگهی بازاریابی ، شما باید آن شخص را از لیست حذف کنید تا از هرزنامه جلوگیری شود. بهتر است از این تبلیغات برای تبلیغات ویژه یا درخواستهای اضطراری استفاده کنید وقتی می توانید نسخه را در وب سایت تنظیم کنید تا از اهدا کنندگان برای پشتیبانی تشکر کنید.

۵ Marketing بازاریابی ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل راهی ارزان برای جذب اهداکنندگان و حامیان احتمالی است. شما می توانید مخاطبان خود را در لیست های مختلف تقسیم کنید و با ایجاد کمپین هایی خاص برای آن مخاطبان و استفاده از تماس های عملی ، مخاطبان خود را افزایش دهید ، بنابراین آنها مشترک شما باشند. کمپین های ایمیل راهی عالی برای ارائه اطلاعات فراوان ، دستیابی به یکباره به بسیاری از علاقه مندان و ارتباط با افراد است.

MailChimp خروجی عالی برای هرگونه فعالیت بازاریابی ایمیل است. این سرویس ۱۵٪ تخفیف را برای سازمانهای غیر انتفاعی و همچنین گزینه ای برای ۱۰٪ تخفیف در صورت مجاز بودن حساب خود به عنوان وسیله امنیتی ارائه می دهد. شما می توانید بر اساس تنظیمات برگزیده و دسترسی به بینش گزارش های عمیق برای ارزیابی فعالیت های خود در زمان واقعی هدف قرار دهید.

۶ Intelli هوش مصنوعی (AI)

کمپین های تبلیغاتی پیشرفته با هوش مصنوعی ، بازاریاب ها را قادر می سازد که با تغییرات در زندگی واقعی و رفتار کاربر نهایی سازگار شوند. آنها همچنین از اشباع زیاد پیام جلوگیری می کنند و هزینه های بازاریابی را کاهش می دهند. یک بررسی از Salesforce نشان می دهد که ۵۱٪ از رهبران بازاریابی قبلاً از مقداری هوش مصنوعی استفاده می کنند و ۲۷٪ قصد دارند تا طی دو سال آینده از آن استفاده کنند. در حال تبدیل شدن به یک روند است.

برای شخصی سازی تجربه بازدید کنندگان وب سایت خود ، می توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید و از پارامترهای شرطی برای مطابقت با پیشنهادهایی که مشتریان دریافت می کنید استفاده کنید. هوش مصنوعی می تواند با تجزیه و تحلیل ، تاکتیک های هدفمند و یک موتور شخصی سازی پیش بینی کننده ادغام شود تا پیشنهادات شما را در تبلیغات تجربه هایی که کاربران دریافت می کنند واجد شرایط باشد. در نتیجه ، هوش مصنوعی می تواند پیشنهادات سفارشی را براساس اولویت های رفتاری فردی ها ایجاد کند.

نکته برتر: همچنین می توانید از AI برای ایجاد جریان کاری از پیش تعریف شده در ایمیل و سرویس پیام کوتاه (پیام کوتاه) استفاده کنید ، بنابراین پیام های شخصی شما با استراتژی تقسیم بندی غیرانتفاعی شما هماهنگ است. همچنین از آنجا که هوش مصنوعی بسیار پاسخگو است و می تواند به سرعت به اطلاعات مشتری دسترسی داشته و تفسیر کند ، باعث تبدیل و مشارکت در بین کاربران نیز می شود.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا