۱۵ ابزار بازاریابی محتوا که به آنها نیاز دارید

edame
فوریه 8, 2020 0 Comment

یکی از بزرگترین اشتباهات بازاریابی محتوایی که می توانید انجام دهید ، صرفاً استراتژیک نبودن در مورد آن است. اما حقیقت این است که اکثر ما وقت نداریم که محتوا را بسازیم و مرتباً آن را نظارت کنیم ، آن را مقایسه کنیم ، از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنیم ، رقبا را تماشا کنیم … لیست طولانی است.

بازاریابی محتوا

به همین دلیل در هنگام ایجاد محتوا ، بازاریابی ، پیگیری و نظارت یک ابزار ابزار شگفت انگیز برای انتخاب وجود دارد. اینها ابزارهایی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا طیف عظیمی از نیازهای بازاریابی محتوا را انجام دهید ، از اتوماسیون ایمیل ، تقسیم بندی ، بهینه سازی کلمات کلیدی و موارد دیگر.

بدون آگهی بیشتر ، در اینجا گزینه های برتر ما برای برخی از ابتکاری ترین ابزارهای بازاریابی محتوا برای بازاریابان مشغول به کار در بازار موجود است.

۱ ٫ گروکوژر

Groovejar یک سرویس بازشو جمع آوری و تبدیل ترافیک را آسان می کند. این سکوی به راحتی یکپارچه است که می توانید با ابزار بازاریابی از طریق ایمیل (و طیف عظیمی از دیگران) مانند MailChimp و aWeber استفاده کنید.

یکی از ویژگی های بسیار جالب Groovejar این است که شما می توانید مستقیماً از جاهایی مانند Yelp و Facebook فوروارد کنید و آنها را وارد وب سایت کنید.

۲ ٫ Marketo

Marketo یک ابزار کوچک عالی برای سیستم های سازمانی است. این شرکت دارای سابقه ای کامل در زمینه مدیریت سرب است ، بنابراین تمایل به تمرکز اصلی ابزارهای آنها نیز هست. شما می توانید با هدف قرار دادن مشتری و جذب مشتری های مناسب ، از این نرم افزار ابری کاربر پسند استفاده کنید. این بچه ها در ابتدا یک آزمایش رایگان ارائه می دهند تا بتوانید آن را امتحان کنید تا ببینید آیا این برای شما مناسب است یا خیر

۳ ٫ Hubspot

گلدان Hubs یک ابزار معتبر و یک وبلاگ عالی است که اگر به دنبال یادگیری همه چیز در رابطه با بازاریابی محتوا هستید ، دنبال کنید. به طور معمول ، آنها به بازاریابی ورودی متمرکز شده اند ، به ویژه برای تجارت های کوچک بسیار عالی هستند تا به آنها در ساختن یک استراتژی بازاریابی محتوا محکم کمک کنند. این یک ابزار عالی برای کمک به همه چیز است ؛ از محتوای محتوا گرفته تا بهینه سازی ، و همچنین سیستم های برنامه ریزی اجتماعی و اتوماسیون ایمیل.

برنامه ریزی

۴ ٫ Birdsong Analytics

BirdSong Analytics اجازه می دهد تا به شرکا نگاهی بد بینانه بین رقبای خود نشان دهیم که از نظر بازاریابی ترافیک خود چه کاری انجام می دهند ، از جمله اینکه چه ساعتی از روز محتوای خود را بارگذاری می کنند و تعامل کاربران چگونه است. ابزارهای تحلیلی آنها برای مشاغل با ابعاد مختلف قابل توجه است و خدمات به مشتریان نیز درجه یک هستند.

۵ Press مطبوعات متعال

خداوند متعال. مطبوعات منحصر به فرد هستند زیرا در واقع قابلیت شناسایی و ردیابی محتوای پیش از ویروس را دارند ، به گونه ای که می توانید هنگام ساخت پایگاه محتوای خود ، اطلاعات مربوط به موضوعات گرایش و کلمات کلیدی را جمع آوری کنید. آنها همچنین می توانند به شما در ایجاد تقویم سرمقاله و برنامه ریزی اجتماعی خود کمک کنند.

مهمترین نکته آنها در مطبوعات توانا این است که آنها با رسانه های مختلفی در سراسر جهان در ارتباط هستند ، بنابراین می توانید اطلاعات به روز در مورد موضوعات مربوطه دریافت کرده و بلاگ های خود را به اندازه کافی سریع ایجاد کنید تا از روندهای همان روز همگام باشید.

۶ ٫ MailChimp

حتی بعد از گذشت این همه سال ، MailChimp به عنوان یکی از راهکارهای کاربر پسند ، چند منظوره و مقرون به صرفه برای خودکار سازی ایمیل همچنان قدرتمند است.

نسخه پیشرفته این امکان را به شما می دهد تا گزینه های مربوط به تقسیم بندی و همچنین فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام را ردیابی کنید. آنها همچنین طیف گسترده ای از قالب های ایمیل را ارائه می دهند ، می توانند به شما بیاموزند که چگونه ایمیل های خود را برای دستیابی به خودکار انجام دهند و ابزارهایی را برای پرورش و تعامل مجدد ارائه دهند.

با استفاده از MailChimp می توانید سطح شخصی زیادی در کنار تست A / B و تمام ابزارهای مورد نیاز برای قیمت مناسب دریافت کنید. و بهتر از همه ، زیرا این مدت طولانی است که وجود دارد ، افراد زیادی هستند که می دانند چگونه از آن استفاده کنند.
قیمت

۷ BuzzSumo

BuzzSumo به شما امکان می دهد تا به راحتی محتوای روند افزایشی را در صنعت خود و همچنین رقابت خود انجام دهید. همانطور که به جستجوی موضوعات گرایش یافته و کلمات کلیدی می پردازید ، می توانید ایده های محتوای اشتراکی را نیز برای مخاطبان خود جمع آوری کنید.

ایده

BuzzSumo مجموعه کاملی از بینشهای تحلیلی اجتماعی و همچنین هشدارهای محتوا را در مورد موضوعات گرایش ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد تا بتوانید به راحتی تأثیرگذار را پیدا کنید تا در زمینه خود از آن پیروی کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

۸ ٫ گوگل Trends

از گوگل Trends به عنوان روشی سریع و آسان برای یافتن ایده های محتوایی استفاده کنید که شانس ابتلا به ویروسی را دارند. اگر قبلاً چیزی در ذهن دارید ، می توانید اینجا را بررسی کنید تا ببینید چقدر این موضوع برای خوانندگان جهانی مرتبط است.

این یک ابزار نسبتاً اساسی است که بسیاری از ویژگی های ویژه اضافی را ارائه نمی دهد ، اما برای مبتدیانی که به دنبال راه های قابل اعتماد برای یافتن ایده های محتوا هستند ، به راحتی در دسترس و مناسب است.

۹ ٫ ClickFunnels

Clickfunnels به شما کمک می کند قیف های فروش مؤثر ایجاد کنید که منجر به تبدیل به فروش کالاها و خدمات شما به روشی سریع و آسان می شود. بسیار کاربر پسند است ، حتی برای مبتدیان ، و رابط کشیدن و رها کردن و قالب های زیادی برای کار با آن ارائه می دهد.

ابزارهایی مانند این نیز می تواند به شما در تحقیقات بازار و تقسیم مخاطبان کمک کند ، که اگر می خواهید نحوه تهیه یک استراتژی محتوا و فروش را به عنوان یک بازاریاب دیجیتال تشخیص دهید ، بسیار مهم است.

دیجیتال

۱۰ ٫ AdEspresso

AdEspresso ابزاری است که به شما امکان می دهد تبلیغات فیس بوک را به روشی ساده و آسان درک کنید. برای اطمینان از رسیدن پیامهای شما به افراد مناسب ، می توانید از آن برای تقسیم بندی و هدف گیری استفاده کنید. همچنین به کاربران امکان می دهد پیام های خود را هدف قرار داده و تنظیمات جمعیتی را ذخیره کنند و مکانی آسان برای ذخیره داده ها از جمله رسانه ایجاد کنند.

۱۱ ٫ Uberflip

Uberflip از مجموعه ابزارهایی برای جنس سرب و بازاریابی و همچنین برخی از کارکردهای دیگر است که می تواند به شما در افزایش عملکرد کلی کمپین های خود در تولید مولدهای جدید کمک کند. شما می توانید انواع محتوا را در اینجا و همچنین جریان های کاری ساده و همچنین “مراکز” مرکزی ایجاد کنید که سفر خریدار را بهینه می کند.

۱۲ ٫ SEM Rush

SEM مخفف بازاریابی موتور جستجو است و این ابزار تقریباً همه چیزهایی را که برای یادگیری و درگیر شدن با SEM در سایت خود دارید ، به شما ارائه می دهد. این امکان را به شما می دهد کلمات کلیدی رقبا را پیدا کنید و به شما امکان می دهد سریع و آسان از آنها جاسوسی کنید تا دریابید که رتبه بندی چیست. این برای ترافیک ارگانیک است اما می توانید به تبلیغات رقیب خود نیز نگاه کنید ، دامنه ها را مقایسه کرده و گزارش های تجزیه و تحلیل مفصلی را تهیه کنید.

۱۳ ٫ GetResponse

GetResponse برای کمک به ایجاد اطلاعات در مورد رویدادها بر اساس اقدامات دیگر ، بر اتوماسیون متمرکز می شود. این یک ابزار بسیار مفید برای کسانی است که فعالیت های بازاریابی ایمیل زیادی دارند. ابزارهای آنها چندین بخش را نقض می کند ، از جمله صفحات فرود ، پاسخ خودکار و حتی مجموعه کاملی از راه حل های مدیریتی و مدیریت CRM.

۱۴ ٫ AWeber

AWeber یک پلت فرم بازاریابی ایمیل است که به شما امکان می دهد ایمیل بسازید و مشترکانی را جمع آوری کنید ، اما همچنین مجموعه کاملی از ابزارهای تحلیلی و گزارشگری را در اختیار شما قرار می دهد. این گزینه های زیادی برای شخصی سازی ارائه می دهد و می تواند مشترکین را از طریق کانال های مختلف مدیریت کند. همچنین دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که در صورت تبلیغ یک رویداد یا تبلیغات حساس به زمان ، پیام های پخش شده ای را ارسال می کند که بسیار مفید است.

از اتوماسیون ایمیل تا ثبت نام فرم ها و الگوهای سفارشی ، AWeber واقعاً یکی از ابزارهای برتر برای کلیه نیازهای بازاریابی ایمیل شماست. این نرم افزار همچنین با طیف گسترده ای از برنامه های نرم افزاری محبوب و رابط هایی از جمله WordPress ، فیس بوک و پی پال هموار است.

۱۵ ٫ HootSuite

HootSuite یکی از بهترین راهها برای مدیریت چندین محتوای رسانه های اجتماعی و صرفه جویی در وقت در اشتراک آن است. این پلتفرم به شما امکان می دهد تا حتی اگر مدیر رسانه های اجتماعی با چندین حساب کاربری داشته باشید ، پست ها را قبل از زمان دیگری تعیین کنید می توانید چندین کانال از جمله اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر ارسال کنید. در حقیقت ، HootSuite با بیش از ۳۵ سیستم عامل اجتماعی سازگار است و به شما امکان می دهد همه چیز را از یک داشبورد تنها ببینید.

افکار نهایی

وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می شود این نعمت است که ابزارهای زیادی در دسترس هستند تا به ما کمک کنند نه تنها در سازماندهی بمانیم بلکه یاد بگیریم چگونه مخاطبان را از آسایش خانه خود بسازیم. و از آنجا که بسیاری از آنها مقرون به صرفه هستند ، ما می توانیم بیاموزیم که چگونه باید رقابت کنیم و خط اصلی خود را فقط با استفاده از این ابزارها حتی در یک زمینه گاه به گاه تقویت کنیم.

نکته جالب دیگر در مورد برخی از این ابزارها این است که آنها قادر به “صحبت کردن” با یکدیگر می شوند – یعنی می توانید از آنها در ترکیب برای موارد مختلف استفاده کنید ، مانند گرفتن ترافیک سرد خود با Mailchimp و سپس ادغام Groovejar. برای نظارت بر معیارها نکته اصلی این است که یک یا چند مورد را انتخاب کنید که واقعاً متناسب با نیازهای شما در آینده باشد و بتواند اهداف و مشاغل شما را به روشی واقعی پشتیبانی کند.

مهمترین چیز این است که شما ابزاری را انتخاب می کنید که برای محصول ، برند و رفتار مشتری موثرترین باشد.