استرستان را با خوراکی کاهش دهید | بیماری

ماه نشان
سپتامبر 21, 2019 0 Comment

ویتامینای گروه B: تموم اعضا این گروه واسه سلامتی و کارکرد سیستم ایمنی لازم ان.

: استرستون رو با خوراکی کم کنین

 

مواد مغذی می تونن کمک کننده باشن و اضطراب و احساسات رو تا حدی در کنترل ما در بیارن.

 

ویتامینای گروه B:

تموم اعضا این گروه واسه سلامتی و کارکرد سیستم ایمنی لازم ان.

 

کلسیم و منیزیم:

کلسیم و منیزیم در استرس از دست می رن. کمبود اونا در افراد پر استرس شایعه و می تونه منتهی به ترس و اضطراب شه.

 

ویتامین C:

ویتامین C، واسه کارکرد غدد آدرنال و واکنشای شمیایی خون لازمه. اضطراب، هورمونای غدد آدرنال(هورمونای ضد استرس) رو کم می کنه. مقدار زیاد اونا اثر متعادل کننده ای دارن و به عنوان کم کننده اضطراب شناخته شده.

 

کروم:

کروم، کمبود اون علائم اضطراب رو به دنبال داره.

 

گابا:

آمینو اسیدیه آرامش بخش و واسه فعالیت مغز لازمه. 

 

ملاتونین:

یه هورمون طبیعیه که محرک خوابه و اگه اضطراب منتهی به بی خوابی شه، کمک کننده س.

.

منبع :